Bonjour!

bonjour3Het heeft even geduurd, want alle begin is moeilijk. Maarrrr…. tadaaaa! Daar is hij dan: de eerste kattebel van Hannebel! Al mijn vrienden op Facebook zullen opgelucht ademhalen, want vanaf nu kan ik veel gedachten hier kwijt. Ik wil graag Sheelagh Alexander bedanken voor haar tips en haar stimulans om een blog te beginnen: “Hanne, hoe gaat het met bloggen?” en “Hanne, is je blog al klaar?”. Nou Sheelagh, hier issie dan! Met gepaste trots kan ik nu zeggen: “Bonjour tout le monde!”
Ik hoop blogs te schrijven die amuseren, stof geven tot nadenken maar ook informeren of aanzetten tot discussie.
Voel je vrij te reageren op wat ik schrijf, ga de discussie aan want ik ben benieuwd naar jullie mening en visie! Je mag me natuurlijk ook complimenteren met mijn fantastische schrijfstijl of verbluffende en verfrissende kijk op de wereld. Het staat je vrij. Rest mij jullie veel lees- en kijkplezier te wensen, maar nu moet ik echter verder met mijn werk. Want ook daarvoor geldt: ik schrijf, dus ik ben! ♥

Published by HanneMade

Communicatiedame | Marketing | Branding | Schrijven | Ontwerp&Design | Kunst | Oscar & Deesje | Creativity | Tekenmeisje | Jazz | Jurkjes

8 thoughts on “Bonjour!

  1. Van harte zus, ziet er al heerlijk uit en makkelijk te lezen. Daar houd ik van 🙂 En complimenten die krijg je vast wel haha hoef je niet om te vragen 😉

    Like

Leave a comment